Scroll Top
Stichting IN Vlissingen Promotie
waar samenwerkingen tot stand komen 

Stichting IN Vlissingen Promotie zet zich in met vele partners uit de stad en regio om Vlissingen
(inter)nationaal op de kaart te zetten als zijnde slimme, creatieve, gezonde en talentvolle stad.

Sinds 21 februari 2020 is de organisatie Stichting IN Vlissingen Promotie opgericht om meer partners te betrekken bij de marketing van de stad, met als doel om nieuwe doelgroepen aan te trekken die Vlissingen weten te vinden.

Stichting IN Vlissingen Promotie zet zich in voor de bezoekersmarketing en de promotie van het Vlissingse cultuuraanbod.
Daarnaast is het doel om het Vlissingse trots te bevorderen onder de inwoners.
Ten slotte speelt de stichting een sterke strategische rol op thema’s als ondernemen, evenementen en de juiste balans vinden tussen groei en leefbaarheid
.

De mogelijkheden zijn eindeloos

IN Vlissingen

word daarom ook partner! 

Wij werken graag samen met elke partij die het economisch, maatschappelijk en cultureel aspect van de stad en de regio Vlissingen wil versterken. Samen dragen we het verhaal van Vlissingen uit.

Stichting IN Vlissingen Promotie heeft een aantal type partners. Allereerst de strategische partners die financieel en inhoudelijk de collectieve marketing van de stad (en regio) steunen.
Daarnaast kent Stichting IN Vlissingen Promotie partners met wie op het niveau van een project wordt samengewerkt. Ten slotte zijn er organisaties die een of meer specifieke pakketten afnemen.

  • Online marketing
  • Video marketing
  • Social Media marketing
  • Nieuwsbrief marketing
  • Pers & media begeleiding
  • Evenementen marketing
  • Locatie scout
  • Strategische marketing