Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks meer dan 3 miljoen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Een positie waar we trots op zijn. Ons bedrijf heeft meer dan 1.000 winkels en meer dan 15.000 medewerkers die elke dag weer het beste uit zichzelf halen om ons motto waar te maken: Steeds verrassend, altijd voordelig
Historie
In 1975 is Kruidvat opgericht door de familie de Rijcke. Sinds de oprichting is een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Slechts acht jaar na de oprichting werd het 100ste filiaal geopend. Inmiddels hebben we meer dan 1000 winkels in Nederland én België. In 2002 werd Kruidvat overgenomen door de A.S. Watson Group. A.S. Watson is onderdeel van de multinationale onderneming CK Hutchison Holdings Limited uit Hong Kong. A.S. Watson is wereldwijd actief in 24 markten. Iedere week bezoeken meer dan 28 miljoen klanten één van de 14.000 winkels. Daarmee is A.S. Watson ‘s-werelds grootste health & beauty retailer.
Spraakmakende aanbiedingen
Als voordeeldrogist brengen wij health & beauty dichter bij de consument. Kruidvat biedt een uitgebreid, voordelig en gevarieerd aanbod health & beautyartikelen. En een verrassend assortiment branchevreemde producten, zoals cd’s, speelgoed en decoratieve artikelen voor in en om het huis. Dit assortiment wordt aangevuld met spraakmakende aanbiedingen (zoals treinkaartjes en hotelvouchers). Alle producten combineren een goede kwaliteit met een bijzonder aantrekkelijke prijs.
Kruidvat eigen merk
Om de consument nog meer voordeel te bieden, heeft Kruidvat haar eigen merk ontwikkeld. Onder het eigen merk wordt een grote hoeveelheid artikelen aangeboden. Kruidvat eigenmerkproducten zijn producten met een goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.