De gemeente Vlissingen en de Vlissingse Ondernemers Centrale (VOC) werken samen aan het aantrekkelijker maken van de Vlissingse binnenstad. Samen met een groep ondernemers, inwoners en actieve betrokken Vlissingers hebben zij een binnenstadsvisie gemaakt met 5 pijlers. Deze zijn gericht op een passend winkel- en horecagebied, waar het goed wonen is en waar de toerist zich prettig voelt. De kernboodschap is: zorg dat de binnenstad leuker wordt en verbind de (economische) functies meer aan elkaar in de binnenstad. Op deze wijze kunnen de ondernemers de bezoekers beter bedienen en langer vermaken. Dit jaagt het ondernemen aan in de stad en verbetert het imago van de binnenstad.
De gemeente Vlissingen en de Vlissingse Ondernemers Centrale (VOC) werken samen aan het aantrekkelijker maken van de Vlissingse binnenstad. Samen met een groep ondernemers, inwoners en actieve betrokken Vlissingers hebben zij een binnenstadsvisie gemaakt met 5 pijlers. Deze zijn gericht op een passend winkel- en horecagebied, waar het goed wonen is en waar de toerist zich prettig voelt. De kernboodschap is: zorg dat de binnenstad leuker wordt en verbind de (economische) functies meer aan elkaar in de binnenstad. Op deze wijze kunnen de ondernemers de bezoekers beter bedienen en langer vermaken. Dit jaagt het ondernemen aan in de stad en verbetert het imago van de binnenstad.